zondag 17 februari 2013

Valentijn enzo

Het was hier een drukke week, de griep sprong binnen de laatste schooldag en verliet ons pas gisteren.
Verder kwamen in volgorde ook nog de Secret Valentine van het Leuvens Stiksel, ons 12-jarig samenzijn, dat andere Valentijn en deels gelijktijdig 2 kinderloze avonden voorbij.
Al bij al was het wel een fijne week, maar veel naaiwerk kwam er niet aan te pas. Enkel op maandagavond moest ik nog even in gang schieten om het cadeautje voor mijn slachtoffer af te werken.

Als nieuw lid van het Leuvens Stiksel kende ik mijn slachtoffer eigenlijk niet, maar omdat de bedoeling juist is
om mekaar wat beter te leren kennen, was daar aan gedacht.
Zo kwam ik te weten dat deze dame een voorliefde heeft voor Jezus en Maria en het toeval wilde dat ik nog een aangepaste sleutelhanger had liggen. Dat ontdekte ik uiteraard nadat ik eerst overal elders had rondgekeken naar "iets met Jezus en Maria" binnen de prijsklasse, zo georganiseerd ben ik wel.

Een scharenzak kan zowat iedereen wel gebruiken, een haarband komt ook wel eens van pas als je een paar meisjes in huis hebt en oorbellen stonden ook op haar lijstje.


Zelf mocht ik uiteraard ook een cadeautje in ontvangst nemen. Anne voorzag mij van een mooie halsketting in een zelfgemaakte stoffen bewaarenvelloppe. Erg mooi gedaan. Bedankt!


En ondertussen zit ik rond te kijken op CreaDream omdat ik na de oorbellen van hierboven en deze mooie halsketting ook wel eens wil gaan experimenteren. Zeg nu zelf, met je lapje stof langs de Veritas passeren voor bijpassend garen en pareltjes, dat moet toch ideaal zijn. Moet ik enkel nog leren op tijd opstaan zodat ik dat ook allemaal kan aandoen 's ochtends ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten