zaterdag 2 februari 2013

Eentje om niet meer uit te doen

Het gaat niet altijd zo traag in de les. Deze stond in 3 lesjes in mekaar en ik heb mij dan nog niet eens gehaast, echt niet gehaast.

Ik had hem graag gemaakt in het lichte bruin van deze rok, maar dat was op het hele stoffenspectakel nergens te bespeuren :( En aangezien zo een boord en kraag toch wel wat stof zuipen, had ik weinig zin om dit te testen in dure stof.
Maar dit is mijn kleur wel, het komt in alle tinten van licht tot donker voor in mijn kast, dus gedragen zal hij zeker geraken én hij zit ook nog eens héérlijk.

Gebreide tricot: stoffenspectakel

3 opmerkingen:

  1. prachtig, echt super. En ik kan me voorstellen dat die kleur ook ook heel goed staat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, wil je me verklappen welk patroontje je gebruikte?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest ik het zelf weten, ik zou het je graag vertellen. Het is een patroon dat we in de les overgenomen hebben, van een gecopieerd blad met als enige vermelding het CVO... Meestal gebruiken we daar burdadingen, maar ik vind het nergens in de los verkrijgbare patronen van Burda...

      Verwijderen