zondag 1 april 2012

Nog een naaiblog

Hier gaan we dan met nog een naaiblogje en al is het 1 april, het is geen vis.
Een paar jaar geleden kocht ik een naaimachientje omdat ik het beu was om al mijn broeken met de hand korter te maken.
Maar ja, eens zo een machientje daar staat, dan is het wel verleidelijk om eens te gaan testen.
Zo kwamen we bij de dame die haar volk leerde naaien en toen rolde ons allereerste kledingstuk van de machine.

Een halve cirkelrok.
Ik was wel tevreden van mijn eerste werk, maar het kostte me toch wat teveel denkwerk. Dus schreef ik mezelf maar in bij het CVO. Ik was toch al een tijdje op zoek naar een nieuwe hobby en dit leek me wel gepast.

Nu een jaar later past dit rokje goed, want toen ik het maakte nam ik overal net iets teveel marge.


Stof: Pauli

1 opmerking: